niedziela, 26 czerwca 2016

Wakacje!

Cześć!

Post od Alex

Co u was? Właśnie zaczęły się wakacje!! Jak dla mnie to najlepszy okres na świecie. Wreszcie mogę się wyluzować i robić to na co mam ochotę. Wiadomo, że zwykle wszyscy gdzieś wyjeżdżamy, ale nie wszyscy mogą sobie na to pozwolić lub po prostu jakąś tam małą część wakacji siedzą w domu. Aby nie spędzać wielu godzin na bezmyślnym gapieniu się w ekran, chcę wam dać kilka pomysłów na wakacyjne zajęcia w mieście, domu itd. i mam nadzieję, że wam się spodobają. Więc zaczynajmy!

1.Robienie rzeczy DIY.

Wiem, że to może wydawać się banalnie proste, ale to naprawdę świetny i sprawdzony sposób na ciekawe spędzenie czasu. Po prostu wpiszcie w Youtube  "summer room decor" lub "wakacyjna dekoracja pokoju". Znajdziecie mnóstwo filmików na letnią dekorację pokoju. Mała uwaga, że jeśli wpiszecie hasło po angielsku tak jak to napisałam, to wszystkie filmy wyskoczą wam właśnie w tym języku, lecz nawet jeśli nie ogarniacie angielskiego, wszystko jest pokazane, więc możecie się z łatwością połapać o co chodzi. Dam wam jedną przykładową inspirację.
Mianowicie jest to tablica korkowa, którą zawsze możecie mieć nad biurkiem. Mnie takie rzeczy zawsze motywują i rozweselają, więc uznałam, że to świetny pomysł. wystarczy wam tablica korkowa, a jeśli naprawdę takiej nie posiadacie, możecie zrobić tablicę z jakiegoś grubego kartonu (co zrobiłam ja c;) i ładnie ją pomalować. Moja tablica (karton) jest biała, więc postanowiłam zrobić ją artystycznie i pomalowałam ją tak, jakby ktoś wylał na nią trochę pudrowo różowej farby, a resztę zostawił. Wyszło to naprawdę fajnie i jestem super zadowolona z efektu. Na takiej tablicy może zawisnąć co tylko chcecie. Zdjęcia, obrazki, wycinki, no sami rozumiecie, po prostu udekorujcie ją tak jak wam się podoba. Najfajniejsze w niej jest to, że możecie zmieniać te wszystkie rzeczy kiedy tylko chcecie. Ja na swojej tablicy powiesiłam letnie zdjęcia, które znalazłam w internecie i mi się spodobały (typu tumblr). Poniżej macie kilka zdjęć takich tablic dla inspiracji.

Obraz poglądowy


Niestety nie mogę wam pokazać zdjęć z internetu, lecz sami wpiszcie w wyszukiwarkę "diy tablica korkowa" czy "diy cork board".

2.Szukanie imprez czy koncertów.

Na pewno w czasie letnim w waszym mieście dzieje się coś ciekawego. Po prostu poszukajcie w internecie jakichś ciekawych wydarzeń. Np. w wakacje odbywa się wiele festiwalów i imprez na dworze. Są też kina letnie itd. Czasem warto zobaczyć coś ciekawego, bo gdzieś na pewno coś się dzieje, a jeśli naprawdę nic się nie dzieje to wy możecie sprawić, by się działo tzn. zaprosić gdzieś kilku znajomych, iść do kina, na basen, lody, na piknik. Naprawdę opcji jest mnóstwo. Byle tylko się nie nudzić.

Obraz poglądowy

Obraz poglądowy

3.Robienie sobie tematycznych dni.

Wiem, że to brzmi dziwnie, ale możecie naprawdę o siebie zadbać. tj. robić sobie np. dzień spa, albo lazy day, dzień oglądania seriali i filmów itd. Możliwości jest naprawdę wiele i dzięki temu fajnie spędzicie każdy wolny dzień. Oczywiście nie musicie robić tylko rzeczy związanych z tym dniem, ale i to na co tylko macie ochotę.

Obraz poglądowy

Obraz poglądowy

Obraz poglądowy

4.Aktywność fizyczna.

Wakacje to świetny czas, aby trochę rozruszać leniwe mięśnie. Możecie je wykorzystać właśnie na uprawianiu jakiegoś sportu. Moim totalnym ulubieńcem jest jeżdżenie na fishce, czyli desce, którą pewnie kojarzycie przez swoją popularność. Świetnym rozwiązaniem jest też rower, rolki czy też bardzo popularne teraz wrotki. Taka aktywność na pewno będzie zdrowa, a także bardzo przyjemna. Wypróbujcie, którąś z nich.




To by było na tyle z moich pomysłów. Mam nadzieję, że fajnie spędzicie wakacje i skorzystacie z moich pomysłów. Możecie robić przecież co tylko chcecie! właśnie po to są wakacje. Jeśli podobały wam się moje pomysły i je wykorzystacie, miło jeśli napiszecie o tym w komentarzu. Jeśli chodzi o mnie to moje wakacje są przepełnione wyjazdami, lecz pierwszy tydzień zostaję w domu. Będę spędzać czas w różny sposób i chciałam wam dać kilka moich pomysłów, które sama praktykuję jeśli mi się nudzi. Jeśli chodzi o wakacje, to będę pisała, jeśli będę miała ochotę i znajdę na to odrobinę czasu, a Zoe tak samo.
Do zobaczenia,
Alex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz